,

#من_پسرم

#قسمت_156

 

با شنیدن حرفش خون خونم رو می‌خوره اگه آهی اینجا بود با خاک یکسانش می‌کردم، من خرد و خاکشیر از شیراز تا اینجا روندم و آقا سر کارم گذاشته! یه جا بدجور سرش تلافی در میارم که نفهمه از کجا خورده! 
برای بار پونزدهم توی پنج دقیقه گذشته آهنگ رو رد می‌کنم:
- بره گم شه عوضی! گفت خوابم می‌آد نخوابم سر درد می‌گیرم که؟!
قهقهه‌ش با صدای آهنگ  قاطی می‌شه:
-  آهی از شروع عملیات تا آخرین ثانیه‌ش حتی اگه بشه یک ماه؛ پلک روی هم نمی‌ذاره. چشم بیدار سامه یعنی وقت هایی که همه خوابن آهی بیداره. خوابش در روز کمتر از چیزیه که بتونی فکرش رو بکنی!

مثل اسب بخار نفسم رو از بینی بیرون می‌فرستم و می‌خوام چیزی بگم که پیش دستی می‌کنه:
-  عادت می‌کنی به کارهاش؛ بهش نمی‌خوره ولی شیطنت زیاد داره! 
من چشم هام داره از کاسه در میاد و ماهان می‌گه شیطنت!  بیچاره شیطون خودش و جد و آبادش جمع بشن نمی تونن اندازه یک دقیقه ی آهی من رو حرص بدن‌!
عصبی باز آهنگ رو عوض می‌کنم؛ همش  آهنگ های چرت و پرت تو این فلشش ریخته.
معترض روی دستم می‌کوبه:
- سوخت ولش کن، همون آهی برای تو خوبه هر بلایی می خواد سرت بیاره.
فلشش رو می‌کشم و توی داشبورد پرت می‌کنم:
- این چرتا چیه گوش می‌دی؟ آدم یاد بدهکاریاش می‌افته‌. یا یه مشت دخترن دارن جیغ جیغ می‌کنن یا یه مشت پسرن دارن عر می‌زنن! آهنگ باید ملایم باشه اینا چیه خداوکیلی؟ طرف از بس داد زد حس می‌کنم حنجره‌م پاره‌ شده.
- حیوون فلشم رو چیکار کردی؟ شیش ساعت آهنگ سوا کرده بودم برای الان که گوش بدم.
فلش خودم رو وصل می‌کنم:
- برو بابا؛ دل ننه‌تم خوشه پسر بزرگ کرده. عربده کشی دوست داری بیا برات می‌کشم اینا چیه گوش می‌دی؟
گلوش رو صاف می‌کنه:
- اینا دیس لاوه؛ در حد فهم تو نیست، اسکول پاستوریزه.
آهنگ مورد علاقه‌م رو پخش می‌کنم و توی هوا بشکنی می‌زنم:
- بفرما تحویل بگیر به این می‌گن آهنگ نه ....
صدام رو کلفت تر از حد معمول می‌کنم و سعی می‌کنم شبیه خود آهنگ بخونم:
- تیغ رو رگم، تو رفتی لعنتی، با کی رفتی ، من می‌میرم، وای چرا رفتی...
پس گردنیش محکم توی گردنم می‌نشینه:
- (....) به آهنگه بابا؛ نخون سر جدت.
لبخند دندون نمایی می‌زنم:
- تازه من باحال تر خوندمش؛ اون که فقط هاره می‌ده( داد می زنه).

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 مرداد 1397 ] [ 3:8 ] [ N.rostami)entezar) ] [ ]

آخرین مطالب