,

#من_پسرم

#قسمت_86

 


ماهان تکه ای کیک رو با چنگال به دهن می ذاره و همونجوری که فنجون رو توی دست می گیره می گه:
- کیا چته؟ پکری.
این پسر برام شخصیت جالبی داره. استعداد خوبی توی یادگیری داره و از طرفی نسبت به جنس مونث حساسیت داره! حالا اگه اون جنس مونث دوست دختر های بچه ها باشه یا آسنات باشه دیگه بدتر. اخلاق خاص خودش رو هم داره که به هر کسی اجازه نزدیک شدن به خودش رو نمی ده؛ هیچ وقت ندیدم دوست های صمیمیش رو بغل کنه و هر بارم پرسیدم گفتن خوشش نمی آد و ما هم رعایت می کنیم.
کیک سفید رنگ رو به سمتش هل می دم:
- چرا چیزی نمی خوری؟ انگار حالت زیاد خوب نیست.
کمی یقه لباسش رو شل می کنه:
- نه خوبم.
چیزی نمی گم و مشغول نوشیدن قهوه م می شم. نگاهم به باغ گل های رو به رومه که کیا بلند می شه. هنوز چند ثانیه از بلند شدنش بیشتر نمی گذره که دستش رو به لبه ی میز تکیه می ده و چشم هاش رو می بنده.
ماهان با دیدنش می گه:
- چی شد کیا؟
سرش رو به سمت بالا تکون می ده:
- چیزی نیست.
دستش رو از لبه ی میز بر می داره و قدمی به جلو می ره که اینبار کامل سقوط می کنه و با زانو هاش روی زمین می افته؛  دست هاش هم داره به زمین می رسه که ماهی به سمتس می دوه:
- چی شدی کیا؟
کیا رو بلند می کنه و به سمت اتاقک نزدیکمون می ره. بلند می شم و زیر بغل کیا رو می گیرم. بخاطر بی حال بودنش وزنش هم بیشتر شده ولی باز هم زیاد سنگین نیست. به خاطر لاغر بودنش خودم تنهایی هر دو شونه هاش رو تو بغلم می گیرم و رو به ماهان می گم:
- دکتر رو که می شناسی؟ چند تا ساختمون با اینجا فاصله داره، برو بیارش.
بدی عطر آسنات به بینیم می خوره و چند ثانیه بعد کنارم می ایسته:
- کمک کنم؟
قدمی به جلو برمی دارم:
-  آب بیار بپاشیم به صورتش شاید بهتر بشه.
آسنات هم ازم دور می شه؛ کیا رو داخل اتاقک می برم و روی تخت می خوابمونش. دستی روی پیشونیش می ذارم که متوجه تبش می شم. دستم رو به گردنش می کشم و متوجه می شم تنش داره تو آتیش می سوزه. چشم هاش بسته ست و حالش اصلا خوب نیست فقط می گه گرممه. دست می برم سمت یقه پیرهنش که مچم رو می گیره:
- نه نمی خواد درست می شه خودش.
پسره داره تو آتیش می سوزه و هذیون می گه؛ بدون در نظر گرفتن مخالفت هاش و بدون توجه به حرفش به یکباره تی شرتش رو از تنش خارج می کنم ولی با دیدن صحنه ی رو به روم برای چند لحظه چشم هام گرد می شه و بدون حرکتی فقط نگاهش می کنم. چطور امکان داره؟
بیشتر دقیق می شم روی بدنش.
باورم نمی شه کیا دختره؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 4:54 ] [ N.rostami)entezar) ] [ ]

آخرین مطالب