,

#من_پسرم

#قسمت_34


به محض دیدن صورتش بالای سرش می رم و صداش می زنم. صورتش از درد جمع می شه و شاکی داد می زنه:
- چرا رم می کنی؟ بدنم داغون شد.
حیف که چند ثانیه قبل زدمش وگرنه می دونستم چه جوری بزنمش که یاد بگیره با هر کس چه جوری حرف بزنه.
-  حرف دهنت رو بفهم دختر.
بدون هیچ حرفی فقط حرصی نگاهم می کنه و بدنش رو ماساژ می ده.
از شونه هاش می گیرم و کمکش می کنم نیم خیز بشه؛ هنوز کامل ننشسته که ماهان با دو می رسه. کنارم می زنه و خودش نگران کمکش می کنه که بنشینه :
- خوبی عزیزم؟
خودش رو برای ماهان لوس می کنه:
- آره اگه دشمن جان بذاره.
ماهان با لحن جدی ساکتش می کنه:
- ناری!
حالا که با کمک ماها و با تکیه بهش سر پا ایستاده می گه:
- مگه دروغ می گم؟ هر بار من رو می بینه باهام درگیر می شه این بارم که رسما دیگه زد نابودم کرد.
پاشنه ده سانتی کنده شده کفشش رو توی دستش بالا می آره:
- علاوه بر بدنم که وحشتناک درد داره کفشی که دیروز با هم خریدیم هم پاشنه ش شکسته.
ماهی دستش رو دور شونه های نارین می ذاره و بلندش می کنه:
- عزیز من مگه بارها نگفتم از پشت سرش بهش نزدیک نشو؟
- آخه.‌..
حرفش رو قطع می کنه:
- الان بیخیال؛ تجربه بشه برای دفعه بعدت.
اجازه نمی ده نارین حرفی بزنه و با برگشتن سمتم باهام دست می ده:
- چه خبر؟ تو آسمونا دنبالت می گشتیم تو باغ جنت پیدات کردیم. تنهایی؟
تو این وضعیت همین رو کم داشتم. باید این دو تا رو بپیچونم برم دنبال کتی؛ داره دیر می شه.
قدمی به جلو برمی دارم:
- علاف می گردیم بیکار نباشیم. با یکی اومده بودم حالا گمش کردم باید برم دنبالش.
می خوام ازش فاصله بگیرم که از دستم می کشه:
- دنبال یه دختر که کیفش رو زدن می گردی؟
شوکه به طرفش برمی گردم. یعنی می دونه کتی کجاست؟ 
- از کجا می دونی دنبال کی می گردم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 17:53 ] [ N.rostami)entezar) ] [ ]

آخرین مطالب