,

#من_پسرم

#قسمت_9

 

بعد از پوشیدن لباس هام، روبه روی آینه مو هام رو با ژل حالت می دم و با چپوندن مانتو و مقنعه توی کیفم به سمت در خروجی حرکت می کنم.
 استارت می زنم و می خوام از حیاط خارج بشم که لحظه آخر مامانم از پشت سر صدام می زنه؛ می ایستم و با گذاشتن پام روی زمین موتور رو نگه می دارم:
- بله مامان، چیزی شده؟
خودش رو بهم می رسونه و می گه:
- عصر زود برگرد باید وسایل رو بسته بندی کنیم.
عینکم رو ازچشم هام بر می دارم و به طرفش بر می گردم:
- حالا جدا می خوای خونه رو عوض کنی؟
با ابروهای در هم گره خورده دست هاش رو توی جیب مانتوش می کنه و با ناراحتی می گه:
- مگه چاره دیگه ای هم برام گذاشتی؟ چیکار می تونم بکنم؟
کیفش رو روی شونه ش جا به جا می کنه و زودتر از من ازخونه خارج می شه.

بعد از پارک کردن موتورم، وارد پارک نزدیک دانشگاه می شم و پشت ساختمان سرویس بهداشتی جایی که دید نداشته باشه، سریع مانتوم رو تنم می کنم و مقنعه رو به سر می کشم.
نگاهی به سردر دانشگاه می ندازم و با کشیدن پوفی وارد می شم. ناراضی از وضعیتم، کیفم رو با حرص روی دوشم می ندازم و به سمت سالن ورزشی قدم برمی دارم. با قدم های بلند می رسم به سالن و وارد می شم که کتی از چند متری با جیغ جیغ به طرفم می آد.
-  خل مغز کجا بودی؟
می رسم بهش که با دیدین قیافه ام پقی می زنه زیر خنده:
- چته بابا یعنی اینقدر لباس دخترونه پوشیدن روی اعصابته؟!
خیلی خوب می شناستم و می دونه که الان چمه. با اخم های توی هم و ساییدن دندون هام روی هم می گم:
- یه چیزی بیشتر از خیلی؛ وحشتناکه.
با هم هم قدم می شیم و در حالی که داره به لاک ناخون هاش نگاه می کنه می گه:
- چه خبر؟ کجا بودی یه مدته نیستی؟
توی یه لحظه با دیدن توپ والیبالی که داره به سمتمون  می آد و مستقیم به سمت صورت کتی میره و اونم که اصلا حواسش نیست، کمی به پایین خم می شم و با کج کردن خودم ساعد می زنم که توپ بر می گرده اون سر زمین. صدای سوت کشیدن یکی از بچه های کلاس بلند می شه و کتی هم سرش رو بلند می کنه و بالاخره نگاه از ناخن های سرخش می گیره:
 - چی شد کیا؟
- هیچی، فقط توپه داشت می خورد به دماغت ولی حیف شد.
مشتی حواله بازوم می کنه:
- بی شعور حسود.
بعد هم هم دستی به بینی عروسکیش می کشه که خنده م می گیره. عالم و آدم می دونن چقدر خرج عمل بینیش کرده و حالا کافیه یه چیزی محکم بهش بخوره تا به فنا بره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:43 ] [ N.rostami)entezar) ] [ ]

آخرین مطالب